Salling Group
Salling Group
Salling Group
Salling Group
Salling Group

Salling Group

Kunde og udfordring
 

Hos Frontal Lab har vi både rentegnet og designet en lang række emballager for Salling Group. Til hver produktlinje har der været forskellige ønsker og kriterier, og vi tager os derfor altid tid til at sætte os ind i de forskellige produktlinjer, fordi det er vigtigt, at designet er tilpasset og i overensstemmelse med de udtryk, som de forskellige produkter skal bære, hvad end det er madvarer, ting til haven eller noget helt tredje.


Løsning

I fællesskab med Salling Group og deres ønsker med produkterne, og hvad disse skal udtrykke, har vi, hos Frontal Lab, taget del i udviklingen af emballager, som ikke blot er visuelt flotte, men som også understøtter produktlinjernes diversitet, alt sammen så designet tiltrækker forbrugerens opmærksomhed.

Vi har rentegnet emballager til en lang række private-labels for Salling Group i Bilka/Føtex og Netto. Et udpluk af disse er eksempelvis madvareemballager for Vores, Levevis, Princip og ØGO, hvor det grundet forskelligheden herimellem har været vigtigt at kommunikere vidt forskellige, visuelle udtryk.

Vi har endvidere stået for design- og identitetsudviklingen af produkter til brands som blandt andre Køkkenhaven, Plantegården og Handymand. Her har vi gennem et tæt samarbejde med kunden imødekommet dennes ønsker til designets visuelle udtryk og samspil til produktets værdier – altid med forbrugerens opmærksomhed som hovedfokus.  


 

Oprettet d.


Ingen kommentar(er)
Skriv din kommentar