Skærtoft Mølle

Skærtoft Mølle

Kunde og udfordring
 

Skærtoft Mølle ønskede en opdatering af deres eksisterende website. Websitet skulle optimeres til computer, tablets og mobiler. Selve designet til den nye hjemmeside, skulle tage udgangspunkt i deres eksisterende emballagedesign, så den røde tråd samler hele websitet, samt deres fysiske produkter.

Websitet skulle være moderne, enkelt og alt indhold skulle organiseres overskueligt, så den blev brugervenlig for interesserede besøgende.

Frem for at skrive nyhedstekster på hjemmesiden, skulle der i stedet være mere fokus på interaktion gennem de sociale medier, som også skulle fremgå på deres nye webdesign.

Løsning

Hjemmesiden er gjort mere enkelt og moderne. Teksterne er skrevet om og strukturen ændret, så det kun er den mest relevante information, der bliver nævnt.

Der er fokus på billederne, som er blevet større og mere iøjefaldende. Som en klog mand en gang sagde ”billeder siger mere end 1000 ord”, en sætning der stadig gør sig gældende i dag. Billederne skaber liv på siden og skaber interesse. Endvidere er der skabt interaktion mellem websitet og Skærtoft Mølles Instagram, som bliver vist i bunden af websitet.

Designet tager udgangspunkt i deres eksisterende emballager med flotte grafikker. Alt dette for at understøtte genkendeligheden og signalere økologi og enkelthed.

 

Er du blevet lidt fristet – så se deres nye hjemmeside her

www.skaertoft.dk


 

 

Oprettet d.


Ingen kommentar(er)
Skriv din kommentar