Højer Pølser

Højer Pølser

Kunde og udfordring

Højer Pølser er pølsemestre, og det har de været i fire generationer siden 1897. Tradition, kvalitet og godt håndværk er nøglen til succes for Højer Pølser, og det har givet mange fantastiske resultater gennem årene. Eksempelvis kan vi nævne, at Højer Pølser i 2011 ryddede bordet og vandt Europamesterskabet i 33 kategorier.

 

Selvom de hos Højer har produceret pølser siden 1897, skal der fornyelse til. Forbrugerne efterspørger nye smagsvarianter, og derfor har Højer Pølser lanceret en ny produktlinje. Den skulle vi hos Frontal Lab pakke ind, og de ønskede et design, som kommunikerer pølsemagernes stolte traditioner og samtidig sender stærke signaler til forbrugerne.

Løsning

Autenticiteten er vigtig. Især indenfor fødevarer i køledisken, hvor forbrugerne ønsker at se, hvad de køber. Vi skjuler derfor intet med produktemballagen, men fremhæver de kvaliteter, der er særegne for Højer Pølser, og som tiltaler forbrugeren. Dette resulterede i et design, som har et eksklusivt og selvsikkert udtryk, og som kommunikerer dansk kvalitet og tradition gennem symboler, farver og ord.

 

www.hoejerpoelser.dk

Oprettet d.


Ingen kommentar(er)
Skriv din kommentar