Non-food - Salling Group

Non-food - Salling Group

Kunde, udfordring samt løsning

Hos Frontal Lab er design af emballager, og at udtrykke den visuelle identitet gennem disse, en stor ekspertise, og vi har derfor udarbejdet en lang række non-food emballager. Det er vigtigt for os, at udarbejdelsen af disse sker i overensstemmelse med kundernes og produktlinjernes værdier, således der skabes løsninger, som visuelt udtrykker disse.

 

Vi har arbejdet med en række forskellige produktlinjer, hvortil designet af hver af disse er nøje tilpasset. Dette udmunder i flotte emballager, som tydeliggør kundens og deres produkters identitet samt værdier.

 

Eksempelvis har vi for Netto designet emballager til Shines husholdningsartikler, hvor det var vigtigt at tydeliggøre produktlinjens værdier, hvilket resulterede i indbydende emballager, som udtrykker renhed i tråd med linjens univers. Vi har for Netto ligeledes designet en række emballager til produktlinjer indenfor personlig sundhed. Det resulterede i pæne enkle designs, hvorved produkterne fremstår indbydende for forbrugerne.

 

Oprettet d.


Ingen kommentar(er)
Skriv din kommentar