Skip to main content

E-commerce

Bag et succesfuldt salg via en webstore ligger en lang række aktiviteter, som vi løser for jer enten alene eller i et tæt samarbejde med betroede partnere.
Det handler om effektiv e-commerce.

Webshoppens design er den port, som vi skal lede kunderne til, hvorefter de skal blive motiverede til at vælge varer, lægge dem i indkøbskurven og rent faktisk købe dem.
At få kunderne til at finde shoppen er en opgave, som kræver målbevidst brug af digital annoncering på platforme som Google, Instagram og Facebook, netaviser og andre kanaler.

Webshoppen skal opfordre til valg af varer, køb og helst merkøb. Det handler både om et vellykket design, som kan gøre det fristende og nemt for kunden at vælge varer, og endvidere om content som kan give et skub. Efterfølgende arbejder vi med opfølgende nyhedsbreve, opfordringer til genkøb og gode tilbud.

Webshoppen er et flygtigt medie, og opgaven er at skabe den kundeloyalitet på den digitale platform, som den fysiske detailhandel har levet af i mange år.