Skip to main content

Fru Møllers Mølleri

– Fra tanke til effekt

TANKE

Det hyggelige landbrug, Bjeragerhougaard, uden for Odder har skabt et enestående koncept med fokus på den gode smag; en samling af gårdbutik, slagteri og restaurant. De tilbyder håndlavede varer baseret på råvarer fra eget landbrug, og råvarernes gode kvalitet prioriteres altid højt. I restauranten kan kunderne i hyggelige omgivelser nyde de bedste af sæsonens råvarer tilberedt af dygtige kokke.

Fru Møllers Mølleri ønskede redesign af website og webshop, så det hyggelige gårdmiljø ligeledes bliver udtrykt derigennem, og i forbindelse med den nyligt åbnede restaurant ønskede de et flot og indbydende webdesign, som udtrykker den høje kvalitet i restaurantens retter. Det nye design skal således være med til at tiltrække nye kunder.

Samtidig er det afgørende, at den stemning og den ånd, som hele virksomheden ikke mindst gennem dens ejere Bodil og Kim Møller, er kendt for, bliver tydeliggjort – designet skal skabe fornyelse, men også holde fast i den røde tråd, som udgør sjælen i Fru Møllers Mølleri.

HANDLING

Hos Frontal Lab redesignede vi deres website og webshop, således den hyggelige danske atmosfære ved gården ligeledes bliver udtrykt gennem deres digitale univers og butik. Herved tydeliggjorde vi deres visuelle identitet, så produkterne bliver vist på indbydende og korrekt vis på webshoppen. Shoppen er lettilgængelig og overskuelig, så kunderne nemt kan handle i gårdbutikken – bare hjemmefra.

Foruden design af Fru Møllers digitale medier redesignede vi deres logo, så det stilmæssigt er i overensstemmelse med deres identitet. Herudover designede vi tryksager såsom foldere og menukort til restauranten. Også her var det vigtigt, at layoutet understøtter den høje kvalitet, som restaurantens retter har.

EFFEKT

Fru Møllers Mølleri har skabt en succes, der understøttes af det udtryk, som virksomheden har på de platforme, den har valgt – ikke mindst websitet, som er særdeles velbesøgt.

www.frumollersmolleri.dk


Fru Møllers Mølleri