Skip to main content

Skærtoft Mølle

– Website, shop, online rådgivning

TANKE

Skærtoft Mølle er en virksomhed med stor fokus på autenticitet, som også skal afspejle sig i den digitale repræsentation. Skærtoft Mølle ønskede på den baggrund en opdatering af deres eksisterende website og webshop.

Vores dialog ledte frem til, at selve designet til den nye hjemmeside skulle tage udgangspunkt i e-commerce, og den røde tråd skulle samle hele websitet, ligesom det skulle afspejle deres fysiske produkter.

Websitet skulle være moderne, enkelt og alt indhold skulle organiseres overskueligt, så den blev brugervenlig for interesserede besøgende – og ikke mindst med fokus på konverteringer.

Frem for at skrive nyhedstekster på hjemmesiden, ville vi i stedet lægge mere fokus på interaktion gennem de sociale medier – dette skulle også fremgå på det nye webdesign.

HANDLING

Websitet og webshoppen er gjort mere enkle og moderne med fokus på brugervenlighed og let adgang til shopping. Teksterne er skrevet om, og strukturen ændret, så det kun er den mest relevante information, der bliver nævnt.

Der er fokus på opskrifter og billederne, som er blevet større og mere iøjnefaldende. Som en klog mand engang sagde: ”Billeder siger mere end 1.000 ord” – en sætning der stadig gør sig gældende i dag. Opskrifterne skaber liv på siden og skaber leads. Endvidere er der skabt interaktion mellem websitet og Skærtoft Mølles Instagram, som bliver vist i bunden af websitet.

Alt dette for at understøtte genkendeligheden, signalere økologi og enkelthed og ikke mindst for at øge konverteringer og gensalg.

EFFEKT

Skærtoft Mølle har med det reviderede website banet vejen for en mere effektiv kommunikation med kunder, idet stadigt flere tilgår internettet fra mobile platforme som smartphones og tablets.

Omlægningen af siden har resulteret i en vækst i antal besøgende på websitet, og salget via webshoppen er steget betydeligt, yderligere understøttet af integration mellem nyhedsbrevsfunktion og webshop.

Er du blevet lidt fristet – så smut ind på: www.skaertoft.dk


Katja Juul Nielsen, Branding & Marketing Manager

“Frontal Lab har designet, udviklet og tilpasset Skærtoft Mølles hjemmeside og webshop igennem en årrække. Jeg sætter stor pris på vores samarbejde med teamet hos Frontal Lab. Man kan altid være sikker på velovervejet sparring og løsningsforslag, som er tænkt ind i forretningen og ud til kunderne. Frontal Lab er en af disse særlige samarbejdspartnere, hvor der opstår synergi i det tætte samarbejde, så tingene lykkes første gang.

Jeg kan kun give Frontal Lab mine bedste anbefalinger.”